De NPS wordt ook wel de Net Promotor Score genoemd. Al je dit vrij vertaald naar het Nederlands wordt duidelijke dat het gaat om een promotie-score. Dat wil zeggen de mate waarin jouw klanten geneigd zijn om je bedrijf of organisatie aan te bevelen aan de relaties in hun netwerk. Sinds de introductie van de methode in de Harvard Business Review aan het begin van deze eeuw is deze niet meer weg te denken uit de ondernemers- en zakenwereld. Talloze bedrijven en organisaties gingen jou al voor op het gebied van klantenonderzoek door hun NPS te achterhalen. Ook voor jou kan een dergelijk onderzoek veel opleveren. Dit uw ervaren specialist voor dit type klantenonderzoekAls u besluit dat u de NPS voor jouw bedrijf of organisatie wil achterhalen, is het zaak om een Nederlandse specialist te vinden die het onderzoek voor je kan uitvoeren. Zo weet je namelijk dat het methodisch goed wordt uitgevoerd én kun je blijven focussen op de kerntaken van je bedrijf of organisatie. Integron uit Rotterdam is op dit gebied hét bedrijf dat deze taak zonder problemen voor je oppakt. Zij zijn namelijk een gespecialiseerde aanbieder van klant- en medewerkersonderzoek die diensten op het gebied van de NPS aanbieden. Zij hebben al verschillende NPS gerelateerde opdrachten uitgevoerd, waardoor je zeker weet dat het werk bij hen in goede handen is. Alles data en inzichten worden voor jou duidelijk gemaaktAls de specialisten van Integron uit Rotterdam het onderzoek hebben uitgevoerd, maken ze het ook begrijpelijk en bruikbaar voor je. Zo verschijnen de verkregen resultaten op het dashbord waar je via deze specialist toegang tot krijgt. Daarnaast word je voorzien van een overzichtelijke app met real-time informatie. Ook rapportages die gaan over de gevonden NPS zullen voor jouw bedrijf of organisatie niet ontbreken. Laat daarom het onderzoek naar jouw NPS over aan deze ervaren deskundigen. |
https://www.integron.nl/ |
